Wednesday, January 14, 2009

Flowers - Oil on Canvas / Flores - Óleo Sobre Tela

How to give a name or titles to paintings? For me...it's a problem. Sorry, I need to confess...I hate it. Flowers are flowers, Landscapes are Landscapes, Central Park is Central Park...and so on. It's a lack of creativity and/or imagination, I know! / Como colocar um nome nas pinturas? No meu caso...é um problema. Desculpem, eu preciso confessar....Eu detesto fazer isto. Flores são Flores, Paisagens são Paisagens, O Central Park é o Central Park...etc. É uma falta de criatividade e / ou imaginação, eu sei!

4 comments:

Kimie Legend said...

Just beautiful! Post more oils, love them.

Val Justo said...

Fábio, simplesmente, maravilhoso! Amei.

Fábio Cembranelli said...

Thanks, Kimie, I'll post another photos.
Obrigado Val! Bjo.

AlekSandra said...

Hola Fabio,these are special.
Have a good day,AlekSandra.